රෙක්සි..!

wp-1484957130873.jpg

රෙක්සි කියන්නෙ අපේ මල්ලිට පුංචි කාලෙ ඉඳල තියෙන බලු පිස්සුව ලොකු මහත් වෙලා කසාද බැඳලවත් සනීප වුනේ නැති හන්ද කැන්දං ආව බල්ලා.

අපරාදෙ කියන්න බෑ නමටම කැපෙන වංශවත් රිජ් බැක් බල්ලා.

පොඩි කාලෙ ඉඳල මල්ලිගෙ වැඩපොලේ ඉන්න ඔක්කොමල සුවාමියො කියල හිතාගෙන හිටිය ඌ මොහොතක් නිකං ඉන්න බැරි ගායක් තියෙන සතෙක්. රෙක්සි කූඩුව කඩාගෙන පනිනව. පැනල ඇලවල් ගානෙ නටල හැන්දෑවට එනව. ඒ මදිවට වැඩපොලේ මිනිස්සුන්ගෙ ඇඳුම් තුවා උඩ නටනව. එතනම කාමරයක් අරන් ඉන්න කඩලෙ (කඩල කරත්තයක් කරන ඒ ළමයට අපේ මල්ලිල ආදරේට කියන්නෙ කඩලෙ) අමාරුවෙන් දවස පුරා ලියපු පොල් කෑලි දාපු බාජන පෙරලගෙන දුවනව. අපේ ගෙදර හැදෙන විනිීත සුවච කීකරු රොවා එක්ක ගත්තම මේ රෙක්සිගෙ ගසගරත්තු වැඩ දකින අම්මට නං රෙක්සිගෙ හැදියාව හරි ගියෙම නෑ.  ඉති අපේ මල්ලි නිතර බැනුං ඇහුව “මෙතන ඉන්න උන්ගෙ හැටියට එපැයි සතා හැදෙන්න” කියල.

ඔන්න දෙයියනේ කියල රෙක්සිට මාස හය හතක් වුනාට පස්සෙ මල්ලිලට තරමක් දුරට යන්න වුණ නිසා රෙක්සියව ටික කාලෙකට අපේ ගෙදර නවත්තල යන්න වුණා.

මොනව වුනත් රෙක්සිය හෙන කියුට් බල්ල.

ඉතිං ඒ කාලෙ මං රස්සාවෙං අයින් වෙලා ෆුල් ටයිම් රෙක්සිගෙ ආයම්ම රස්සාව කරන්න පෙරුම් පුරාගෙන බලං හිටියෙ. ඒක මේ තරං කුරිරු අත්දැකීමක් වෙයි කියල මට ඒ වෙනකොට හීනෙං වත් හිතිල තිබුණෙ නෑ.

ඔන්න ඉතිං එක දෛවෝපගත හැන්දෑවක මල්ලි රෙක්සිව අපේ ගෙදරට ඇරලල, උම්ම දීල එහෙම දුකෙන් ගියා. රෙක්සි වගේ වගක් නැතුව අලුතෙන් හම්බුණ වත්ත වටේ දිව්ව. කොට තාප්පෙන් එබිල වෙල දිහා බල හිටිය.. අල්ලපු ගෙදරයි අපේ ගෙදරයි අතරෙ තියෙන ගේට්ටුවෙන් හොම්බ දාල වත්තේ දේශසීමා ගමටම කියාපාන්ඩ වගේ බිරුව.

ඒ සද්දෙට සැන්ඩි ආන්ටිගෙ බල්ල රූෆස් පිම්මෙ දුවගෙන ආව ගේට්ටුව ලඟට.

එතන තුන්වෙනි මහා සංග්‍රාමය ඇති වෙන්න කලිං අපි දෙන්න රෙක්සිව වත්තං කරං අරං ඇවිල්ල ගෙට දාගත්ත.

ඔන්න ඉතිං  රෙක්සි අපේ ගෙදර ඉන්න මංගල රාත්‍රිය උදා වුණා. පළවෙනි දවසෙ ඉතිං අපි දෙන්නත් අනේ පොඩි එකා පවුනෙ කියල ගේ ඇතුලෙ තැනක පරණ බෙඩ් ෂීට් එකක් එළල දීල එහෙම නිදාගන්න දුන්න.

රෙක්සි මැණිකක් වගේ සුවසේ නිදි ඇති කියල හිතං උදේ නැගිටල කුස්සියට යන්න එනකොට මං දැක්කෙ ඇඟ ලොඹු ඩැහැගැන්වෙන දර්ශනයක්.

අයනිං බෝඩ් එකේ යට තට්ටුවෙ තිබුණු පුංචි තෙල් කුප්පි සේරම කෑම කාමරේ පුරා විසිරිලා.. සමහර ඒව බිඳිල… තෙල් ගංගා ගලාගෙන යනව.  වේවැල් කූඩෙක දාල තිබුණ සෙලෝ ටේප්, පරණ පෑන්, බොත්තං, ආදී ලට්ට ලොට්ට සීසීකඩ.

ඔක්කොමත් හරි කැටයක් කැඩුව වගෙ කාසි!

මු මං කාසි එකතු කරපු ප්ලාස්ටික් බෝල් එක පෙරලල.

මේ ඔක්කොම මැද්දෙ හරිම ප්‍රසන්න සුවඳක් හමනව..

කාසි ගොඩ මැද්දෙ රෙක්සි විරාජමානව ඉන්නව මං ආව කියල වගේ වගක් නැතුව.

මහා අරාබියානු ධන කුවේරයෙක් ගඩුගුඩාව අදිමින් ඉන්නව වගේ නංගිගෙ කුමාරිකා තෙල් බෝතලේ හපමින්!

බෝතලෙන් එලියට ආව සැවැන්දරා මුල් රෙක්සිගෙ කට අස්සෙන් එලියට පැනල තිබුණ හන්ද නිදිමතේ වුණත් මට රෙක්සිගෙ මූණ පිස්සු හැදිච්ච සීල් කෙනෙක් ගෙ වගේ පෙනුනෙ.

මට ඉතිං උදේ පාන්දරම රතු කටුව පැන්න. මං දැක්ක විතරයි රෙක්සි නැගිට්ට. හෙන ආඩම්බර මූණක් හදාගෙන හාත්පස බලල මේ බලන්ඩ මං ඔයාලට පේන්ඩ රෑ තිස්සෙ කරපු වැඩ කියන්න වගේ මං දිහා බලල

බවු වවු වවූ….!!!

කියල පලාතම දෙදරන්න බිරුව. අනපේක්ෂිත බිරිල්ලෙං මං උඩගිහින් බිම වැටුණ.

කට වහපං! පාන්දර පහ හමාරට ශබ්ද පූජාව පවත්තන්න මොකද මේක මාලිගාවයැ?

දෙයියනේ මොකද්ද මේ කරල තියෙන විනාසෙ!!

මං පැන්න ගමන් රෙක්සියගෙ පස්සට දෙකක් දුන්න.

මගෙ අත හිරි වැටිල ගියා.. හරියට වී ගෝනියකට අතිං ගැහුව වගෙ.

රෙක්සිට ඒකෙන් කිසිම දෙයක් වැටහුනේ නෑ.. එයා හිතුවෙ මං එයා එක්ක සෙල්ලං කරන්න එනව කියල විතරයි. මං ඉතිං අමාරුවෙං තරහ පාලනේ කරගෙන රෙක්සියගෙ පස්ස පැත්තට දෙකක් දීල පුපුරු ගහන්න ගත්ත අතට පිඹ පිඹ අඩියක් ඉස්සරට තිබ්බ විතරයි වේවැල් කූඩයේ යැයි සිතිය හැකි යමක නශ්ටාවශේෂ තිබුණ වමනෙ ගොඩක් ආකාරයට කුස්සියට යන දොරකඩම.

මට ඉතිං කරන්න පුලුවං දේකට තිබුණෙ ගිනි මකර වේශයක් අරන් රෙක්සියව දවා හලුකරගෙන යන බැලුමක් හෙලන එක විතරයි.

රෙක්සි ඉතිං වගේ වගක් නැතුව උගෙ නැට්ට වන වන ඔලුව ඇලකරගෙන වසඟකරවනසුලු හුරතල් බැල්මක් හෙලාගෙන හිටිය.  මං කුස්සියට ආවම මගෙ පස්සෙං ආව

කේතලේ ලිපේ තියල ගෑස් එක පත්තු කරන සද්දෙ ඇහුණ විතරයි මෙන්න ආයෙත්

බව් වව් වවූ…….! කියල  රෙක්සි බිරුව.

උගෙ බිරුම් හඩ කුස්සියෙ උස බිත්ති අතරෙ වැදිල දෝංකාර දුන්න.

මූට මොන යකෙක් වැහිලද උදේ පාන්දර කියල තනියම කියව කියව මං තේ හදන්න ගත්තම මෙන්න මූ පැන්ට්‍රි එකට අත් තියල නැගල ඉව කරනව.

එතකොටයි මං දන්නෙ උදේ පාන්දර “බව් වව් වව්” කියන්නෙ කිරිවලට කියල!

අන්න එහෙමයි රෙක්සි මට එයාගෙ ආයම්ම විදියට පළවෙනි පාඩම කියල දුන්නෙ..

අපරාදෙ කියන්න බෑ රෙක්සි ඒ වයසටත් කිරි ලීටරයක් විතර බිව්ව.

රූමස්සල තරං බත් පිඟානකුත් කෑව..

රෙක්සිගෙ අවිනීත කෑම පිලිවෙල විනීතව, බත් ඇටයක් හැලෙන්න දෙන්නෙ නැතුව බත් කන අපේ රොවා දැක්කනං සිය වර්ගයා ගැන දරුණු කළකිරීමක් ඇතිවෙන්න ඉඩ තිබුණ කියල මට  පළවෙනි දවසෙම හිතුණ.

පළවෙනි දවසෙ උගත් පාඩම් වාර්තාව අනුව අපි දෙවෙනි දවස‍ෙ රෙක්සිගෙ නිදිපොල ස්ථාන මාරුවකට ලක් කළා.

ඒ අකමැත්තෙන් වුනත් රෑට රෙක්සිව එලියෙ නිදි කරවන්න තීරණය කරල.

ඉතිං රෙක්සිගෙ කොට්ට පැදුරු සේරම එළියෙන් තියල රෙක්සියත් එලියට දාල අපි දෙන්න දොර වැහුව.

රෙක්සි දොර සූරල අපේ කාමරේ ජනේලෙ සූරල හරියන්නෙ නැති තැන ඒ මහ රෑ තනියෙන් අල්ලන මිදුලෙ සෙල්ලං කරන්න ගත්ත බව රෙක්සි ටයිල් උඩ ලිස්සන සද්දෙනුයි බස බස ගාල වේලිච්ච කොල උඩ දුවන සද්දෙනුයි අපිට තේරුණා. ඊලඟ දවසෙ උදේ මං අවදි වෙලා ඉස්සෙල්ලම කලේ ඉතිං ආයම්ම විදියට රෙක්සි මොකද කරන්නෙ කියල බලන එක.

අනේ දුකේ බෑ!  රෙද්ද දාපු තැනම තියෙනව. රෙක්සි ඊට එහායින් ටයිල් උඩ දපල නිදි.  උන්දැ මාව දැකල අවදි වෙලා ඔලුව උස්සල බලනකොටම මං එලියට අඩිය තිබ්බ. අඩිය තියද්දි පයට පෑගුනේ වෙනද වගේ පාපිස්ස නොවෙන නිසා අවිඥානිකවම මහ හඬ දීගෙන මං පස්සට පැන්න.

පොඩ්ඩක් සංසුන් වුණාට පස්සෙ බැලුවම පාපිස්ස තිබුණ. ඒත් ඒක හදිසි වෙඩි ප්‍රහාරයකට ලක් වෙලා වගේ ඉහිදැල් වෙලා තිබුණ. රබර් පාපිස්සෙ කෑලි පෝටිකෝවෙ හතර වටේ. සෑහෙන ප්‍රමාණයක් රෙක්සිගෙ ආමාෂගත වෙලත් තියෙන බව සක්සුදක් සේ පැහැදිලියි ඉතිං.

මගෙ සද්දෙට පෙම්බරයත් අවදි වෙලා ආව. අපි දෙන්න එකතු වෙලා ඒ උදේ පාන්දරම දවසේ අලාබ තක්සේරු වාර්තාව ගත්ත.

ගේ ඉස්සරහ පාපිස්ස වනසල..

අඹ ගහ වටේ තිබුණ සරු සාර ඇන්තූරියම් පැල ටික ඒවගෙ දිග නටු ටික විතරක් ඉතුරු වෙන්න කාබාසිනිය කරල දාල..

පෙම්බරයගෙ අම්ම ආසාවෙන් වවාපු රෙඩ් පාම් ගස්වල කොල වැඩි හරියක් මැදින් කඩල.

ගෙඩි පිරිල තිබුණ බිලිං ගහට දරුණු මෝටාර් ප්‍රහාරයක් එල්ල වෙලා වගේ. ලොකු කුඩා භේදයකින් තොරව ගෙඩි බිම!

ගහේ කඳ හපල තුවාල කරල.

ඒ මදිවට නංගි කලින් දවසෙ හවස අතුගාල ගොඩ ගහපු වේලිච්ච අඹ කොල ගොඩේ නටල අඹ කොල ගොඩ ආයෙමත් මුල ඉඳල අතුගාන්න වෙන තැනට සමතලා කරල.

රෙක්සි නිසා සිදුවෙලා තියෙන ද්‍රව්‍යමය පාඩුවලට වැඩි මානසික පාඩුවක් අලාභ දැකීමෙන් උදේ පාන්දරම සිදුවීගෙන යනබව අපි දෙන්නාටම වැටහී ගියා.

උදේ පාන්දර අවදි වෙලා අපි දෙන්න තේ හදන්න ගෑස් එක පත්තු කරන්නෙ නැතුව මිදුලෙ ඇවිද ඇවිද මොන කෙහෙම්මලක් කරනවද කියල බලං ඉඳල ඉඳල බැරිම තැන පලාතම දෙදරවං අල්ලපු ගෙවල්වල මිනිස්සුත් අවදි වෙන තරං සද්දෙට රෙක්සි බිරුව.

මෙතන තක්සේරු වාර්තා ගන්නෙ මාව නැගිට්ටෙව්ව නං මට කිරි දියව්!!

බව් වව් වව්!!

About හංසකිංකිණි

මම සංගීතයට චිත්‍රපටවලට හා පොත්පත්වලට වැඩියෙන් කැමති හදිසියෙම බ්ලොග් එකක් ලියන්න හිතුණ ගෑණු ලමයෙක්.
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

7 Responses to රෙක්සි..!

  1. EDIRI පවසයි:

    බලුකතා සීරිස් එකක්ම යනව වගේ, තවත් බක්ලො ඉන්නවද?

  2. henryblogwalker පවසයි:

    මම අහපු ප්‍රශ්ණ වලට උත්තර මේකෙ තියෙනවනෙ බං. ඉතිං ඊට පස්සෙද උඹල රට අතෑරල ගියේ.

  3. aruge adaviya පවසයි:

    හෆොයි හෆුයියා…රෙක්සිට ගිය රට…

  4. ravi පවසයි:

    ඔය බලු නට්ටා අනිවාර්යයෙන් ලතිං බාසාව දන්නව. ලතිං වලින් රෙක්ස් කියන්නෙ රජ්ජුරුවො කියන එක. ඌ හිතං ඉන්නෙ ඌ රජ්ජුරුවොයි කියල වෙන්න ඕන….:)

    බොලාට තිබ්බෙ බං පලවෙනි දවසෙම කොහු මිටක් අරගෙන ඕකගෙ රිජ් එක දෙපිටිං යන්ට හත අටක් පතබාන්ට නෙව. එහෙම කලානං කිසිඅවුලක් වෙන එකක් නෑ…හෙහ්,හෙහ්

ප්‍රතිචාරයක් ලබාදෙන්න

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ WordPress.com ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Twitter picture

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Twitter ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Facebook photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Facebook ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )

Google+ photo

ඔබ අදහස් දක්වන්නේ ඔබේ Google+ ගිණුම හරහා ය. පිට වන්න / වෙනස් කරන්න )